Tugbaa21 Merhaba Bursa Doruk hastanesi Sühendan hanıma gitmeyi düşünüyorum daha önceden giden varsa memnun kaldınız mı ?
Bettl-1616 Tugbaa21 merhaba ben ilk kızımda da ona gitmiştim şimdi yine gebeyim ona gidiyorum ben memnunum biraz kiloya takıntılı ama çok çok iyi bir doktor kendisi
Tugbaa21 Bettl-1616 bende hamile olduğumu öğrendiğim de kiloluydum şimdi de biraz kilo aldım sanki işimiz zor o zaman 😊
Bettl-1616 Tugbaa21 Rabb’im hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲 bizimde son 7 haftamız nasipse