Merhaba kızlar 25 Mayıs sabahı hastahaneye gidip yatış işlemlerimi yaptık o saate kadar hiç korkum veya heyecanım yoktu taki odaya çıkıp hemşire gelip o pembe elbiseyi verene kadar…. Neyse elbiseyi giydim kalbim atmaya başladı hemşire damar yolu açıcz dedi ve benim damarlar çok ince olduğu için 10 dk boyunca iğreyi içinde dolaştırdı {aşırı canım yandı} sonrA sedyeyi getirdiler üstüne çıktım uzandım annem kayın validem eşim kardeşim hepsi orada Allahımmm kalbim nasıl atıyor durmuyor bir tÜrlü eşim gözümün içine baktı gözleri doldu gerçekten de kızlar orada ne olacağını bilemiyor insan farklı bir duygu… neyse indik ameliyata orda da damar yolu açmaya çalıştılar damar yok bulmak için çok uğraştılar ve bileğime zar zor iğneyi taktılar.. sonra sırtıma narkoz iğnesini yaptılar ve dksında bacaklarımda sıcaklığı hissettim uyuştuktan sonra sondayı taktılar hiç hissetmedim beni bir titreme tuttu heyecan bastı aşırı kalbim atıyordu sakinleştirmeye çalıştılar sonra doktor geldi işte konuştu sakin ol dedi 10 dk da bebeği vercz dedi bende hemşirelere bişeyler soruyordum bir anda karnımda bir boşluk hissettim baskı gitti dünyanın en güzel sesini duydum oğlumun sesi🥰😍 o kadar güzel bir duyguydu ki hemen gösterdiler ama bebişim beklediğimden küçüktü ult hep yanlış gösteriyor.. dikişler atıldıktan sonra odaya çıkarıldım hala üşüyordum kendimde değildim resmen sonradan bebeğimi getirdiler giydirdiler süt için kucağıma aldım ama sütüm gelmedi mamayla 2 gün idare ettik 24 saat hastahane de kaldıktan sonra evimize geldik ha bu arada bol bol yürüyün dikiş yerleri çok sızlıyor ona yapabilecek bişey yok ben fazla ağrı kesici almak istemediğim için kendiliğinden geçmesini bekliyorum rabbim hayırlı sancısız doğumlar nasip etsin herkese ben bu yolda çok şükür ki rabbime mucizemi alarak çıktım darısı bekleyenlerin başına sorusu olan varsa yanıtlayabilirim