ben eczacıyım minoset kullanabilirsin ama plus olanının içinde kafein ve parasetamolden haric bi molekül daha var o çok önerilmiyor hamilelikte.. ben olsam sadece minoset ya da parol alırdım. tabii doktor değilim bunu reçete eden kişi elbet biliyodur hamile olduğunu ama çok zorunda kalmadığın sürece kullanma derim. kafein ilacın daha hızlı etki etmesini sağlıyo bu arada