Babiessss Kızlar bebeğimin suyu azalmış. Doktor doğuma alabilirim dedi duruma göre. Bebeğim 3 buçuk kilo. Ben daha durmasını istiyorum. 38inci haftada sarılık olma ihtimali ne kadar acaba 😔 gözümü korkuttular tamamlamazsa sarılık olabilir diye
mucizemizibekliyoruzz Babiessss sarılık kandaki bilirubin değerleri ile alakalı. Bunu kimse bilemez şuan değerlerinin nasıl olduğunu. Ayrıca her bebeğin doğduğunda değerlerine bakılıyor ve sarılık yenidoğan için tehlikeli değil.Kim dedi size sarılık olabilir diye?
Duyguynrky Sarılık hemen hemen her bebekte olan birşey. 40’ta da olsa oluyor normal doğum olursa ihtimal biraz daha düşük oluyormuş. Ama ne kadar çok emzirirsen zaten hemen atlatıyor bebek korkmana gerek yok
Babiessss mucizemizibekliyoruzz erken doğarsa sarılık olur iyice gelişsin diye çok kişi söyledi ben de araştırmayınca korktum. Teşekkür ederim rahatladım biraz
mucizemizibekliyoruzz Babiessss çevrenizdekiler nerden bilecek ki. İnanmayın böyle şeylere kafaya takmayın