39 haftamız bitti ama kızım daha gelmiyor. Pozisyonumuz iyi, kasılmalar, ufak tefek sancılar var ama düzenli sancı yok 💁♀️ Salı günü çatı muayenesi var inşallah açılmam vardır 🙏🏻 Plates, yürüyüş, merdiven çıkma, ahududu yaprağı çayı, hurma, ananas, sıcak duş ne varsa yapıyorum 😂😂 hayırlısı ile gelsin istiyorum sağlıkla kucağıma alayım 🙏🏻 Siz de durumlar nasıl sona gelen hamişler 🙈