Gamze_yassar Kızlar doğumda hasta bezi tercih eden oldu mu? Ben çok büyük beden almışım birde açtım kullanımı nasıl sizce benim gibi çok büyük alanlar doğumda zorlandı mı kullanırken?? Ve doğum şuan için normal görünüyor uygun olur mu acaba?
Gorkeminannesi Gamze_yassar bana hastaneden verdiler ama karnımı cok yaktı eziyet etmişim kendime keske lohusa pedi gece pedi yada depend flan alsaymisim bin pişman oldum tecrubesizlikten oldu malesef simdi depend aldim once onu kullanirim sonra gece pedine gecerim diye dusunuyorum
Mrv58 Gamze_yassar hastanede iki gün onlar hasta bezi taktılar depend almıştım eve gelince ben de onu kullandım o da rahattı hasta bezi de rahattı benim için sıkıntı olmadi
2cocukluana Ilk dogumda kilot gbi olanlardan almistim sezeryandan sonra kullanamadim cok canimi acitti dumduz olanlardan aldik onlarla rahat etmistim.simdi bu dogumda da insallah onlardan almayi dusunuyorum duz kocaman oluyor zaten rahat ediliyor
Gamze_yassar Gorkeminannesi ped yeterli oluyor mu ki bende ekstra pede koydum gece pedleri onlar ama kanama yoğun olmuyor mu
2cocukluana Gamze_yassar baya buyuk nerdeyse bele kadar geliyordu o zaman aldiklarim aslinda 4numara bebek bezi boyutunda olsa yeterli ama hasta bezleri biraz buyuk oluyor benim ilk 4 gun yogun bi kanamam olmustu sonra gece pedlerine gecmistim yetmisti az az gelmisti zaten.
Gorkeminannesi Gamze_yassar bende öyle asiri yogun bi kanama olmadi normal derecede geldi hep kişiye göre degisiyodur illaki
Gamze_yassar Aycatasdelen evet oda tavsiye ediliyor ama sezeryanda sıkıntı olabiliyormuş yarayı terletir diye düşündüm yazın bide