Hilalp35 Bundan iki buçuk sene önce numune hastanesinde normal doğum yapmıştım zaten hamileliğimin ilk aylarından itibaren Neslihan hanıma muayene oluyordum gayet ilgili ve güler yüzlü bir doktordu kendisi benim doğumum hafta sonuna denk geldiği için acilden giriş yapmıştım acilde ki ebeler gayet ilgiliydi sonrasında açılmam olunca doğumhane katına çıkarıldım sancımı tek kişilik odalarda çektim yanıma sadece annem girebildi doğumda yalnızdım fakat benimle ilgilenen ebe Allah ondan razı olsun onun sayesinde çok güzel bir doğum gerçekleştirdim o yüzden doğum fobim yok ve tek kişilik odada kaldım gayet hijyenik ve güzeldi hemşirelerde güler yüzlüydü şimdi 21.haftalık gebeyim yine Neslihan hanıma gidiyorum herşey yolunda inşaallah yine güzel bir doğum yaşarım 🤲