edis22 Hanimlar 00:00 itibariyle bizim son 50 gunumuz kaldi binlerce sukur🤲🏻🥰🐣 sizlerin son kac gun kaldi?
edis22 Smyye1B oo masallah sizinki sinirda artik😇 darisi bize🤲🏻 sezeryansa sanirim 2 haftaya alir dimi?
edis22 Serife4234 oooo masallah darisi bize insallah saglikla kucaginiza alin 🤲🏻😇 sanci falan yokmu daha?
Smyye1B edis22 Darısı tüm bekleyenlere inşallah 🥰 Normal bekliyoruz beyefendi ne zaman gelir kim bilir 🤷🏻♀️🥰
Gorkeminannesi edis22 ikinci gebelik ve sezaryen ama gun vermesi için daha erken benim tahminim 25 temmuz yani temmuzun son haftasında herhangi bir gün olabilir😊
edis22 Defoloji neden mecburi? Kacinci haftaniza denk geliyor? Bende sezeryan dusunuyorum bu defaki randevumda dr’la konisacam artik
Defoloji edis22 ilk doğumumla arasında çok zaman olmadığı için vajinal doğum riskli. 38 bitmiş oluyor
Minikanne123 edis22 amin inşallah Rabbim sağlıklı sihhatli kucağımıza almayı nasip etsin bütün annelere 🥰
edis22 Defoloji bende sezaryen dusunuyorum bakalim bu defaki randevumda bana hangi gunu verecek. Cok heyecanliyim😁