Cansukeskin 38+5 de doğum yaptım . Sizinki gibi başladı sancı ve kasılmalar 4 gün evde sancı cekdim en son dayanamayıp hastaneye gittiğimde doğum başlamıştı . Suyum gelmedi doğumda patlattılar. Ama o 4-5 günlük süreçte her gece acile gidip geliyorduk açıklığa bakıyorlardı . 38+1 de 2 cm açıklık vardı ve nişan gelmişti . 4 gün sonra da doğumum oldu . Hayırlı gelsin bebisiniz . Sırt ağrısı bel ağrısı çok oluyor mu kasiginizdan belinize vurur sancı yada belinizden kasiginiza . Sancıları ayakta karşılayın mümkün oldukça her sancı geldiginde ayağa kalkın yürüyün bol bol. Eşiniz sırtınıza masaj yapsın sancı girdiğinde