Ben gebeligi yeni öğrendim korkudan ertelediğim dışım var çürük içi boş idi abse olmuş kanıyor gün içinde daha çok tükürmeye başladım kan sulandircilar dahada arttırdı galiba işkence cekiom resmen bu zamanlarda dış çekimi yapılır mı doktoruma sali gidicem korktum pişman oldum aldirmadigima😔