ozdem123 Göktuğ Bera mı yoksa sadece Göktuğ mu karar veremiyoruz. Ben Göktuğ Bera diyorum eşim sadece Göktuğ olsun istiyor kararsızım😏😏😏 Sizce hangisi güzel 👍
Smyye1B ozdem123 Bera’da hem anlam bakımından güzel hem peygamber efendimizin sabahesinin ismi diyorum ama yok diyor başka bişey demiyor. 😇
Cananyildiz ozdem123 ben tek isim seviyorum. Kullanılmayacak ismin kimlikte yazması bana sacma geliyor. 2 isim koyuptA ikisini birden söyleyenler çok çok nadir. Bence sizde Göktuğ Bera demeyeceksiniz.