Ilk dogum sezeryandi 7 yıl gecti doktor istersen normali deneriz dedi ama seker var biseyde diyemem bebegin son zamanki durumuna suyuna falan bagli dedi.Ben kesinlikle istemedim insanin bilmediginde korkması normal bence.ben sezeryani yasadim az cok basima ne gelecek biliyorum o yuzden benide normal korkutuyor