Reyhosunannisi canım keşke internetten birazcık baksaydın bebeğine bu stresi yaşatana kadar. Kadın doğuma gidip neyin radyasyonunu alacaksın ultrason radyasyon yaymıyor ki? Elindeki telefon yayıyor ama. Yanlış anlama telefonla oynama anlamında demiyorum telefonda bile radyasyon varken ultrasonda yok tamamen zararsız bi cihaz googlea sorsaydın yazıyor zaten, ayrıca mide bulantısı da 12 günlük gebelikte olmaz onu da googlea yazsaydın çıkardı bazı anneler hiç yaşamıyor ama genelde 8-10 hafta civarı başlıyor ilk belirtiler sadece adet ağrısı ve göğüs acısı ki onu da herkes yaşamıyor. Stres bebeğine her şeyden daha zararlı, doktora gitmekten korkman mantıksız geldi ne yalan söyliyim