Harika178 Merhaba canım anneler adetim 3 gün gecikti, test yaptım negatif çıktı sizce test de yanılma olabilir mi? Biraz zaman geçince kan testi yaptırmalı mıyım?
Eldgrn Harika178 canım yarın kan verebilirsin hem varsa yükselmesini takip edersin idrar testlerinde yanılma payı var kan ver negatif çıksa bile biraz dhaa bekler baktın olmuyorsun tekrar verirsin kan burda da dahil çok geç döllenme olaylarına şahit oluyoruz rabbim gönlüne göre versin 🥰
Mucizebeklerkennn Harika178 yanılma değil de gebelik daha yeni olabilir. Adet geçtikten sonra deneyin
Adeka Canimm idrarda geç cikmasi mümkün ama varsa artık kanda çıkmıştır diye düşünüyorum ben hep 6 gün önce öğrendim idrarda erken gebelik testi ile ama ve hemen kan verdim 35 çıkmıştı betam istersen kan testi yaptır derim ben inşallah hamilesindir😍
Harika178 Eldgrn amin inşallah cok teşekkür ederim yarın da regl olmaz isem salı gidicem kan vericem hemen ♥️
Harika178 Adeka çok merak ediyorum acaba gebelik var mı diye ya daha önce düşük yaptım o yüzden tekrardan gebelik duygusu yaşamayı cok istiyorum
Harika178 Mucizebeklerkennn bugün gecikeli 4 gün oldu bugün gittim verdim dayanamadım yarın sabah öğrenicem sonucu ☺️