Simayimmmmm Kizlar lavobaya girdiğimde kahverengi lekelenme geldi normal mi sizce yoksa korkmalimiyim tedirgin oldum 11 haftaligim 😰😰
hunilimom Simayimmmmm hiç normal değil canım kanamanin hiç biri normal değildir bı doktora gözükmek de fayda var ilaç başlarlar hemen
Gamzer Simayimmmmm Normal değil canım. Hemen hastaneye gitmelisin. Lekenlenmesi olan çok kişi var belki çok önemli değildir ama doktora gitmeden bilemezsin.
Whitewomen Simayimmmmm 14 haftamda gelmişti bir kaç kez doktoruma gittim bir problem görülmedi stresten filanda olabiliyormuş.
Simayimmmmm hunilimom hastaneye gttim canım normal dedi bı kere geldigi için yorumun için teşekkür ederim