zuleyha1938 bu konuda çok farklı söylemler olmakla birlikte bence gerek yok 😀 doktorum açlık ve tokluk kan şekeri tahlili istedi sonuçlarım gayet iyi çıktı şeker yüklemesi yapmadı zaten bende istemiyordum eğer hamileliğinde her hangi bir sorun yoksa açlık tokluk kan şekeri yeterli olur. Sağlıcakla… 🤍