Hmy6161 Merhaba kızlar 38+3 günlük hamileyim acaba açıklık olduğunu biz hissedebilir miyiz? Çömelince baya vajina acısı hissediyorum acaba açıklık mı var? Yoksa bebeğin baskısımı
ipekveatlas hayır hissedemezsin acıklığı. acıklık kontrolü yapılırken bile vajinanın çok ilerisine bakılıyo:(