Arkadaşlar iyi aksamlar adetime 2 gün varken gebelık testi yaptım cift cizgi cıktı cizginin teki silikti ve sonra kan verdim beta 8,79 cıktı ve 2 gün sonra kanamam oldu adet gibi kanıyorum sizde kimyasal gebelıkmi geciriyorum ya da nedir bu durum başına gelen varmı acaba yardımcı olur musunuz cok üzülüyorum bu durumun ne oldugunu bilmiyorum doktorada gitmedim