Fatoszehra ihmal etme canım benimde başıma geldi ozamnlar hamile değildim. Bağırsak iltihabı çıktı ☹️doktor ilaç verdi düzenli kullandım 6 ay felan çok şükür düzeldi. Ben 2 ay sonra gitmiştim onemsemedim sen ihmal etmeden git ki ilerlemesin. Hamilelikte tedavi oluyor mu bilmiyorum ama