27 Mayıs cuma günü suyum geldi ve hastaneye gittik 6 7 cm açılmam varmış çok mutlu oldum ufaktan sancılarım vardı ama adet sancısı gibi yatışım yapıldı 11de 11 55 te çok şükür kızımı kucağıma aldım sancısız bir doğum oldu ben bile şaşırdım üçüncü doğumum du rabbime çok dua ettim sancısız ağrısız 1 saat yarım saatte doğum yapayım şükürler olsun rabbim kabul etti dualarımız. İki doğumum da çok zordu rabbim acıdı. Doğum yapacak arkadaşların Allah yardımcısı olsun ümitsiz olmayın bol bol dua edin okuyun öylede bir kolaylaştırıyor ki rabbim şaşırıp kalıyoruz nasıl oldu diye.: