Arkadaşlar iyi aksamlar adetime 2 gün varken gebelık testi yaptım cift cizgi cıktı cizginin teki silikti ve sonra kan verdim beta 8,79 cıktı ve 2 gün sonra kanamam oldu adet gibi kanıyorum sizde kimyasal gebelıkmi geciriyorum ya da nedir bu durum başına gelen varmı acaba yardımcı olur musunuz