ozlem_uluocak Bugün tam olarak 31+0 haftalık olduk rapor için ne zaman muayene olmamız gerekiyor bilgisi olan var mı acaba ?
SeydaDoruk ozlem_uluocak 32+0dan itibaren alabilirsin. Ben de bayramdan dolayı 32+1 de aldım. 32yi çok geçirmeden alırsan sorun çıkmaz