Kızlarr 7. Haftaya giricem iki gündür kahverengi şeklinde lekeler giriyo ve kasıklarımda inanılmaz bi ağrı var. Dün doktoruma gittim yolk sacını görüyo ama daha embriyo yok çarşamba tekrar gidicem eğer embriyo hala yoksa kürtaj olucam😔sizin başınıza böyle şeyler geldimi