Öncelikle çok gecmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum çünki aynısını bende yaşadım 11 haftalıkdı, kalbi durmuşdu malesef.. ağlaman ve ağlamak istemen çok normal kesinlikle ağla ve rahatla.. annemler çok kızıyordu ağladığım zaman haklılarda Veren Allah alan Allah belki dünyada yiyeceği ekmeği olmayacakdı.. böylesi daha hayırlıdır hep böyle düşünün ama acınız daha taze ağlayın yoksa rahatlayamazsınız.. doktorumda bırakın ağlasın demişdi.. hala unutamıyorum o acıyı cok kötü.. ama çok şükür 2 ay sonra yine hamile kaldım yani umudunuzu yitirmeyin..🥰 tabi bu sefer öyle süprizli felan olmadı aksine eşimde bende mutlu olmakdan çok hep korktuk ya yine aynısı olursa diye ama çok şükür yarın 20. Haftama giricem ve şimdilik herşey yolunda.. inşAllah sağ sağlim kucağımıza alırız, Allah kimsenin elini boş bırakmasın inşAllah en kısa sürede tekrar hamile kalırsınız bol bol dua edin Allahdan hayırlısını isteyin.. olurda hamile kalırsanız kesinlikle progestan kullanın bu sefer ♥️