zeynpyylc ilk hamileliğimde benim de olurdu, artık doğum pozisyonu aldığı ve ayakları yukarıda kaldığı için kaburgalara baskı yapar normaldir demişti doktorum, sizin gibi ben de yatsam kalksam otursam hiç bir şekilde rahat nefes alamaZdım, su an 31i bitirmek üzereyim şimdiden hafif hafif başladı aynı durumlarım, benım doktorum normal der ama siz yine kontrolde bir sorun tabii ki :))