 23 Mayıs pazartesi reglim 6 gün gecikmişti. Beta Hcg sonucum 74,79 çıktı. İdrar sonuçlarım fotoğraftaki gibi silik. Doktor gebelik gözüküyor bir hafta sonra keseyi görmeye gel dedi. İlk olduğu icin endişeliyim. Kan ve idrar sonuçları normal mi gözüküyor