Bende tüp bebekle Hamile kaldım canım söyle anlatıyım.. Sende ege rvu sorun yoksa yumurta gelişimi için 2 hafta ya yakın iğne kullaniyosun ve her 2 günde muayne gidip doktor yumurtaların gelişimine bakiyo ve kan değerlerine bakiyo yumurtalar hazır hale gelince yumurta toplama işlemi oluyo çok kısa Bi işlem aynı gün taburcu oluyosun daha sonra eşinden sperm alınıyor ve dışarda döllenme süreci başlıyo duruma göre 3 veya 5 güne kadar dışarda dolleniyolar senin hormonların göre transfer işlemi oluyo benim hormonlarım yükseldiği için beni doktorum 3 Ay bekletti sonra transfer etti embriyomuzu..