Bet7408 😊😊 ben de sizin gibiyim asla da yalnız gidemem, hatta arkadaşım kan verirken ona destek için gidip sadece orda bulunduğum için bayılıp çıkmışlığım bile var 😊 kafada çok düşünüp kurmamak lazım doğum Faslı’nı bence tabii ki kolay değil ben su an ikinci hamileliğimi yaşıyor olmama rağmen ara ara geriliyorum ama siz ne kadar kötü düşünmezseniz o kadar güzel ve yolunda gidiyor her şey :)