Büyük kızım Ecrin Erva Kardeşine Ecem Ela mı yoksa Derin Ela mı arkadaşlar 🙂
Kubra190506 Derin Ela 🌸
Kubra190506 Ecem Ela 😌
Kubra190506 ikisi de uyumlu değil bence 🫢☺️☺️
Kubra190506 derin ela daha uyumlu geldi bana 🌸
aylinpalaa teşekkür ediyorum 😗
Derin ela bence
Mervedez159 teşekkür ediyorum 😗
Kubra190506 rica ederim canım🌸
BeyzaF danke 😗
Halime90 bide Ela Duru bulmuştuk sizin öneriniz var mı ☺️☺️
Kubra190506 ecem ela bence derin ismi bana saçma geliyor ecemin anlamı var bari😅
Kubra190506 Derin ela
Kubra190506 derin Ela 🥹
sema_altas55 teşekkür ederim 🤩
Kubra190506 erva ya neva uygun bence 😀 iki isim derseniz yanına bir şey bulursunz