ZehraUD Merhaba arkadaşlar normal doğumda kesik atılıyormuş. Ne kadar cm açıklıkta kesik atılıyor? Kesik yapılırsa iyileşmesi zor oluyor mu? Yaşayan bilgi verebilir mi? Kesiksik doğum yapanlar kaç cm açılma yaşadı?
Merrygirl ZehraUD yaşamadım ama çok araştırıp okudum iki tür dikiş var bir iç dikiş ikinci dış dikiş bebeğin doğması İçin 10 cm açılman gerekiyor gidişata göre yırtılma ihtimalin oluşmuşsa direk doktor kesiyor yırtığın iyileşmesi daha zor diye 2 tane dikişi olanıda duydum 10 dikişi olanıda canım bunu yaşamasan garantisi yok maalesef ama perine masajı faydalı diye duydum deneyebilirsin dikişsiz olmak İçin
Seymoshh ZehraUD kesik olayını doğumun seyri belirliyor kiminde makata kadarçapraz olurkrn kimindede 1 yada 2 dikişlik kesi olabiliyor doğuma genelde 8.9 cm yada 10 cm de alıyorlar benim ilk doğumumda dr bebeğin geldiğini görünce direk kesmişti şükürki 3 dikişlikti çok büyük değildi doğru bakım ve steril tutulduğu sürece kısa sürede kaynıyor enfeksiyon kapmadığı sürece sorunda teşkil etmiyor sonraki doğumlarımda doğum öncesi hastanemdeki ebeler masaj yoluyla açılmayı sağlayıp diğer iki doğumumun dikişsiz olmasını sağladılar şimdi 4.gebeliğim anadolu yakasına taşındım ve henüz dr bulamadım yaşayıp göreceğiz ve şunuda unutmayın başkalarının doğum hikayesi sizi etkilemesin çünkü herkesin biyolojisi deri esnekliği ve kalitesi farklıdır kötü yaklaşımları sakın kendinize baz almayın
kelebek_17 ZehraUD ben tam açılmayla 10 gün önce doğum yaptım, yine de kesi attı doktorum. kaç dikiş olduğunu bilmiyorum ama çok küçük bir yer, zaten yana doğru kesiyor. beni hiç zorlamadı, hiç yatmadım hemen bütün işlerimi kendim yapabildim.
mutluaile11 ZehraUD bana dikiş attılar 1yilda iki kere normal doğum yaptım. Dikiş ve kesiyi hissetmiyorsun o an. Agrisida en fazla 1 hafta sürüyor oda çişini yaparken veya otururken. Ben zorlanmadim açıkçası dogumdan hemen sonra eskisi gibiydim her isimi yaptim
Xxz ZehraUD beni m.makata kadar kesildi hatta makatimnda çatladı ama dikişler bir hafta sonra düştü iyileşti çok şükür. Umarım ikincide normal olur kesilirken hiç hissetmedim çünkü orası çok incelio zaten sadece dikerken anlıyosun