Arkadaşlar dünden beri çok az hissettim bebeğimi sabah uyandığımda 1-2 kere bi dahada hissetmedim. Muhtemelen paranoya yapıyorum ama karnımda küçüldü sanki bugün bi yarına kadar gözlemleyip daha sonra doktora gidicem de normal mi ?
Bazıları hareketinden uyuyamıyorum yerinde durmuyor falan diyor bende hiç böyle şeyler olmadı 🥲