Beklenenim11 Merhaba kizlar 16 haftaalik üçüzlere hamileyim dün geceden beri karnımda şişlik ve hafif gelip giden ağrı var gaz problemimi başka bişeymi anlayamadım Yarın randevum var ama size danısmak istedim
Ruveyda_baskapan Ayyy maşallah 3 tane bebe 😍😍😍😍biz 1 tanede ne ağrılar çekiyoruz seninki normal canım
Beklenenim11 Ruveyda_baskapan tesekkur ederim insallah normaldir bu haftaya kadar hic agrim olmamisti🥰