gamzosgamzos Ask_beybi1 ben 2 gebeliğimdede yaptırdım bebeklerimde bende bir zararını görmedik çok şükür
Elayvzz Ask_beybi1 bence yaptır şeker varsa bebeğine zararı olur ben yaptırdım şeker çıktı şimdi diyet yapıyoruz
Halime90 Ask_beybi1 kesnlikle yaptırılmalı. Normalde sizde belki yokdur ama hamilelikde gebelik şekeri olarak ortaya çıkabiliyor . Yaptırmazsanız haberiniz olmaz ve bebeğede zararı oluyor .
gamzecevik1 Vallahi bende hiç şeker belirtisi yoktu. İçimiz rahat etsin diye yaptırdık. Ve şeker çıktı iyiki de yaptırmışım. Şuan diyetle kontrol altında tutuyoruz. Doktorum şekerine dikkat et erken almak zorunda kalırım dedi. Bence yaptırılmalı
bebekrehberi Ask_beybi1 ben yaptırmadım. Doktorum da çok ısrar etmedi. Ama annemde ailemde yok, ben zaten zayıfım, zaten şekerli şeyler pek tüketmiyorum. Eğer dikkatli ve genetik olarak uygunsanız riske atabilirsiniz, ama ihtimalleriniz çoksa boşverin yaptırın
Tubmavi Ask_beybi1 bence yaptırılmalı çünkü şeker bebeği etkileyen bir şey ben eğer varsa önlem alınmasını isterim. Her gün tatlı yiyordum günde iki kere hata şüpheleniyordum hem canım çok Çekşyor hem de korkuyordum çocuğa bir şey olur mu diye kafam rahatladı şimdi rahat rahat yiyorum. 😂
Elif_ztrk Ask_beybi1 Ask_beybi1 yaptir bence ben de yaptirdim ama degerler normal cikti her ihtimale karsi onlem alman gerekebilir
sliya30 Ask_beybi1 ben asla ilkinde yaptırmadım İKİNCİDEde yaptırmam kendi fikrim tabiki kimseyi etkilemiyim.. Ayrıca duyduğuma göre çıvuksa ilerde tansiyon hastalığı yapıyormuşmuş net bilgim yok ama gereksiz bi test bence 💁♀️
mom1111 Ask_beybi1 yaptır canım gizli şekeriniz varsa bu daha riskli önceden bilinirse önlem alınır en azından şeker yüzünden Allah korusun bebeğini kaybeden var bunun tespiti için yapın Zararı olan birşey olsa zaten yapmazlar bunu yinede doktorunuzun fikrini alabilirsiniz bu konuda
cileklicookie Ask_beybi1 cok şüpheniz var ve istemiyorsaniz ama aklinizdan da çıkmıyorsa doktorunuza söyleyin insülin direncine baksin seker yüklemesi yaptirana kadar. Ya da sadexe aclik-tokluk degerlerinede bakabilie bir risk görmüyorsa. Yani benim ilk gebeligimde hic ama hicc belirti olmamasina rahmen üniversite hastanesine gidiyordum biraz mecburi biraktilar yapmaya ve bebek aksine kilolu degil zayifti yani haftasona gore ee bende öyleydim dedim seker meker çıkmaz benden hoppa cikti maalesef hep diyetle kontrolle falan gecti sonraki haftalarim Suan yine yaptiracagim o yuzden riske atamam.