AlpAslanbabysmom Ozgednc markanin onemli olgunu sanmiyorum gümüş gumustur canim ben e bebekten aldim gayette memnun kaldim 😊
Kvrckmom Ozgednc silveretta aldım ben çok övülüyor diye biraz ücreti pahalı diğerlerine göre ama inşallah işe yarar 😊
Fadmet AlpAslanbabysmom ya ben de e bebekten aldım ama kenarları çok acıtıyor iz yapıyor kesiyor gibi sizde de öyle bir şey var mı
Zeynepppdyg Ozgednc silvermoon aldım trendyoldan yorumları iyiydi daha kullanmadım umarım faydasını görürüz🌸
Valeria Ozgednc ben bu markayı kullandım; https://ty.gl/cp367xnnii Çok memnun kaldım🙏🏼 Hiç yara olmadı. Kalınlığı çok iyi eğilip bükülmedi günlerce onlarla uyudum. Bir de 999 ayar, içinde başka hiç bir kimyasal yok saf gümüş👌🏼