Merhaba 22 haftalık olduk cinsiyetimizi 13 haftalikken ogrendik.doktor net kesin dedi ben yine 16 haftada gittim onda da emin olamadim .20 haftalikken gittim artk degismez diye düşünüyorum. doktor kiz bebek dedi ee tabiki kizi erkegi bir rabbim hayrlı evlat etsin🤲 ilk çocuğum erkek 3 yaşında onda 16 haftalikken ogrenmstm bunda nasil tereddut’te kaldım bilmiyorum.cogu arkadaşım ve malum cevre değişir eder derken,birde bu sene nedense hep duyuyorm cinsiyet yanilmasi cok yasandi cevremde. henüz daha birşey almadım bu aydan sonra almaya başlarım artk. ekimde dogum yapacak anneler kıyafet tercihiniz ne yönde oldu kocaeli Gebze de oturyorm. Oglum kış cocuguydu bu sonbahar olcak ama malum artk iklimlerde degisti siz nasil tercih ettiniz fikir verir misiniz ☺️