mucizembenimmm aslında erken almış olmuyorum bebegın 40 haftaya kadar zaten beklemez dedı cnku normal doğum tarıhımz 9 ekim kı o zamn 42-43 haftalık gorunck onden gıttıgı ıcn . 38+5 te almş olck kı buda yine 40. Haftasna tekabül ediyor . Boyu 50 cm dedı cmm