Nurmn Merhaba beta değerim düşmeye başladı tekrar cikar mi başına gelen böyle birşey gelen var mı lütfen yardım edin 🤲🏻 1.testim 23 Mayısta 283 2.testim 25 mayısta 339 3.testim 29 Mayıs 65 Tekrar çıkar mı lütfen yardımcı olun
Aybukemom Nurmn çıkacağını sanmam canım kimyasal gebelik ,bir iki güne kanaman başlar muhtemelen .ama üzülme kimyasaldan sonrayı değerlendir gebe kalma şansı çok yüksek
Nurmn Aybukemom bu sayfada birinde okumuştum 2018 yılından kalma onunda değeri düşmüş tekrar çıkmış ve sağlıkla kucağına almış bilmiyorum o yüzden sormak istedim umutsuzda olmak istemiyorum 😏
kubraselcuk Nurmn kimyasal gebelik olmuş bu ay bende yaşadım insan çok üzülüyor ama hayırlısı buymuş demek lazım sanırım 😔🙏
Merve201119 Nurmn üzgünüm ama düşen tekrar yükselmez sizin bastan zaten artış duzensiz artmış kimyasal gibi görünüyor hakkınızda hayırlısı olsun
Eyluladam15 Nurmn eğer bı düşüp bi yükselirse dış gebelikte olabilir doktor kontrolünde olman lazım geçmiş olsun çok rabbim tez vakitte sağlıklı gebelik nasip etsin 🥺