Benim gibi gebelik çizgisi olmayanlar varmı 😅
Patisever2510 27. haftadayız henüz benim de yok 🙊
Patisever2510 benim 26da çıkmıştı ama çok ince. 30dayım hala incecik bir çizgi.
Patisever2510 gebelik çizgisi nedir 🤔
Patisever2510 benim var biliyon😁😁🤭
Htc3866 hamilelikte göbekte oluşan linea nigra deniyor