Ben 8 haftalık iken ilk kontrolüme oraya gittim daha sonra hiç gitmedim hem randevu bulamamaktan hemde hamilleligim zor geçtiği için yakında özel bir hastane tercih ettim ve kontrollrime oraya gittim doktorum normal doğum için uygun pozisyonda olduğunu söyledi herşeyde gayet iyi gidiyodu 38+5 günlük olduğum da o gün kontrol için doktoruma gidecekken sabah çay bardağıni dolduracak kadar bir anda iç çamaşırima sıvı geldi bebeğin suyu oluncagini düşündüm ve sabah 8 gibi hastaneye gittim cam sakura Hastanesinin acil bölümüne or suyumun geldiği anlaşıldı yatış verildi ama sancım hiçbir asekilde yoktu ki bir hafta saha surer dedi kendi acilmam olması suni sancı ile devam ediceklerini söylediler doğum haneler tek kişilik oda şeklinde o odaya yatış işlemin gerçekleşince refakatçinida aliyolar suni sancı verildi ve takibe alındım ama suni sancinin bu kadar zor birşey olduğunu dusunememistim çok zorlandım ve sürekli doktorlar tarafından altdan muane ediliyosun nst ile takip yapılıyo korkulu rüyam oldu altdan muane resmen sürekli yapiyolar çünkü doğum başladı denilince refakatçi çıkıyo ve oda doğum için hazırlanıyo çok hızlı bir şekilde doğum başladı denildikten 2.30 saat sonra doktor geldi erkek doktor ve karnıma son gücü ile bastırıp doğum gerçekleşti. hastane konusunda bence iyiki oraya gitmişim sağlık çalışanları ister istemez sinirli oluyolar kizabikiyolar hatta ama onun dışında herşey çok güzeldi yatış için başka odaya aldılar yaklaşık 12 saat sonra ve ordada tek kişilik odadydim ve oda çok rahat ve temizdi kan değerlerim den dolayı 4 paket kan verdiler ve sürekli bebek ve annne gözetim altında oluyo tahliller sürekli yapılıyo .birde şunu söyleyeyim doğum bittikten sonra sağlık çalışanları gidiyo odayı temizlik görevlisi temizliyo ve refakatçini çağırıyolar ve sonra güvenlik babayida getiriyo çok azda olsa kaliyo kıyafetini falan giyerken babada görebilir refakatçiniz giydiriyo çünkü .orda bana yapılan tedavi özel bir hastanede yaptırmak mümkün bile değil devlet hastanelerini hiç söylemiyorum bile .o yuzden doğum yapicam olanlar tercih yapabilir