Haticee68 Kizlar hamilelik varmi yokmu bilmiyorum ama korse giysem bir sıkıntı olur mu olmaz mı yardımcı olabilir misiniz
Haticee68 FatmaNur_27 anladim canım adetime daha 1 hafta var o yüzden varsa düşer diye korktum çünkü bundan 6 ay önce 1 düşük yaşamıştım aynısının olmasından korkuyorum galiba
Haticee68 FatmaNur_27 insaAllah hayırlısı ile olur canım ya istiyorum ama tabiki de nasip kısmet bu işler Rabbım hayırlı günde nasip etsin tüm isteyenlere 🤲🏻🤲🏻🤲🏻