makin ben 14.haftaya kadar 3 kilo vermiştim şu an 24+4üm ve 2 kilosunu geri almışım. Henüz hamile kaldığım kilodan 1 kilo aşağıdahım. Doktor kontrolünde de sıkıntı çıkmaz inşallah. Tüm besin gruplarından tüketmeye çalışıyorum. Karbonhidrat yediğimiz her şeyde zaten var ama en sağlıklı olanını meyveden alıyorum, yağ da almak gerek vücuda onunda çiğ kuruyemişlerden ve avokadodan ya da yemeklere koyacağın bir kaşık zeytinyağından sağlıklı yağlar olarak alıyorum. Protein kaynağı olarak da her sabah yumurta yiyorum ve akşam yemeklerde köfte tercih ediyorum.