SemaKose Riskli bir durumunuz yoksa özel. Ben hiç sevmiyorum buradaki doğum evini ve devlet hastanesini.. Türkten çok Suriyeli var hijyen vs gerçekten çok kötü insanın suratına bile bakmıyorlar özellikle de doğum evinde. Ben Konak hastanesine gidiyorum Sedat Umura ve memnunum. Hepsine gitmedim tabi ama İyi olduğunu bildiğim doktorları yazayım.
Konak hastanesi---> Sedat Umur, Remzi Eren, İlknur Gezgin
Adatıp---> Reyhan Kaplan, Tuba Düzcan
Beyhekim---> Sevilay hanım
Özel muayene---> Metin Mutlu, Öznur Eren