Arkadaşlar yarın transferim var bugün ishal oldum ilaçlardan herhalde bilmiyorum sizce bi sakıncası olurmu yarin icin bu arada 2. Deneyimim ilkinde de ilaçlardan ishaldim doktorum sorun degl kabiz olmaktan iyidir dedi ama yinede danişmak istedim sizinle.