Fincan adet gecikmemden 3-4 gün sonra kahverengi tek seferliğine leke geldi hatta ben hasta oldum diye düşündüm ama sonra bi daha hiç gelmedi ayrıca kasıklarım çok ağrıyordu 1 hafta daha bekledim hâlâ bir şey olmayınca gidip üst üste 2 test yaptım pozitif çıktı sonra hastanede kan testine gittim orda da pozitif çıkınca bu şekilde öğrenmiştik 😌