Kızlar 2. Hamileliğim salı günü doğumum var, 2.5 yaşında bir oğlum var bu zamana kadar hiç ayrı kalmadık.. 2. Sezeryanım olacak ama ameliyattan daha çok oğlumu nasıl bırakacağıma dair stres yaptım. Aklıma takıldı kaldı. Annem gündüz benimle olacak, gece oğluma bakacak. Ama gündüz oğlumu bırakacağım için resmen vicdan azabı çekiyorum. Bir tek anneme karşı güvenim var zaten babaannesinde falan 5 dk bile durmaz alışık değil o tarafa.. hastaneye alsam ebedi durmaz beni gördükçe biliyorum daha çok yaramazlık yapacak.. ya böyle içim içime sığmıyor hüngür hüngür ağlayasım geliyor resmen düşündükçe. Siz nasıl yapmıştınız? Var mı 2. Hamileliğini yaşayan böyle bir durumla karşılaşan..