minikportakal Kızlar salı günü Allah izin verirse 37 haftalık oluyoruz bizim 29 dan beri 1 cm açıklığımız vardı hep yatıyordum bebiş aşagıya dönmüş durumda artık 37 de hurma yemeye,merdiven çıkmaya başlamalımıyım erken mi acaba siz kaçıncı haftalarda başladınız
Buseyllzr minikportakal bende 37+3 olcam bu gece 3 gündür hurma yiyorum yuruyus temizlik merdiven inip çıkma hepsine basladim 40-41 e kadar sabrim yok hiç hemen doğurmak istiyorum 😂
minikportakal QUEEN088 teşekkür ederim yavaştan başlayayım artık o zaman doğurmak istiyorum çok yoruldum 😂😂
serpilctn minikportakal valla yok hurma mi denemedim merdiven yürüyüş yok bebek ne zaman isterse o gün gelir
minikportakal Buseyllzr ay sorma ya bende 38 de gelse ne güzel olurlar 😂 doktorum da diyor ki bu zamana kadar getirmekle uğraştık şimdi de gelcek diye bekleriz artık diyor 😂
kelebek_17 minikportakal 1 cm le birkaç saat pilates topu, squat çalıştım, gecesinde doğumum başladı. he birde detaylı ev temizliği 🙈 bazıları 2 hafta bile duruyormuş belli olmuyor sanırım..
minikportakal kelebek_17 ebet sanırım bünye meselesi ben 29 dan beri bekliyorum 1 cm açıkla başlasam hemen etki eder mi onu bilemiyorum işte
Hafize3536 Bende 35+3 bende 36 da başlayacam anca etkisini gösterir ama benim bebe başı yukarda bu durumda doğum başlarmı bilgisi olan varmı
Kvrckmom minikportakal 29 haftalıkta 1 cm açıklığı nasıl farkettiniz yani neyden şüphelendi doktor alttan baktı ? İnşallah en doğru en güzel zamanda kucağınıza alırsınız 😍
Nessozz minikportakal bende 37 de başladım hurma, plates, ananas. 34 te sadece ahududu yaprağı çayına başladım günde 1 fincan, 37 den sonra 2 ye çıkardı doktorum. Bence 37 dolunca başlayabilirsin canım. Kolay doğumlar nasip olsun inşallah 🙏🏻
ozlem5757_ Bnmde sabrım kalmadı hele sıcak başladı artk bunalımdaym kafamdan ateş çıkıyor sanki bugüm evi kaldrdm tamamen belki bişey olır diye ama hala tık yok ne yapsak çabuk doğarlar😁😁38+5