Serifeeeua hiç sıkıntı yaşamadım, bel ağrım da olmadı. Genel de doğumdan sonra bebek yanlış pozisyonsa emzirilirse olur diyorlar. Sırt dayalı dik oturarak rahat pozisyonda emizrmek gerek. Ben öyle yaptım ağrım olmadı ama epiduralden ağrım oldu diyen duymustum.