Dark Meryem_46 kasiklar ve bel ağrıyorsa bir nst ye girmekte fayda var. Benim öyle olmuştu sancı çıktı. İstirat edin ayakta kalmayin
Dark Meryem_46 benim 1 cm açıklığım olmuştu. Benim durum biraz karışık 37+0 da doğum yaptım. Ama doktorum bu kasılmaları görünce dinlenmemi söyledi. En azından 1-2 hafta daha durması için istirat edin onun dışında haftaniz büyük zaten sıkıntı olmaz