Yakut16 cok kesin konusmus doktorunuz benimde oluyordu kanama alanlarım ama allaha sukur 33 haftalık olduk benımde tup bebekle bazı doktorlarda yasayacak nasibi varsa icerden pıhtı oıhtu kanama olsada yAşar demişti hayırlısını isteyin sağlıklıysa zaten yaşar eger düşersede demekki sağlıklı değilmiş diye düşünün