ebru2871 doğum yapan anneler doğum belirtileriniz nelerdi kaç haftalıkken doğum yaptınız benim bugün sabahtan beri belim ağrıyo tuvalete gittiğimde kasıklarım ağrıyo iki büklüm kalıyorum sürekli kasılmalarım oluyor yrn kontrolümüz var 35+4üz acaba normal mi
kahvesever__ ebru2871 o aylarda normal canım korkma benim sabah nişanım gelmişti gece suyum geldi bir gün hastanede yatım ertesi gün doğum olduğu
Nuraslanklc ebru2871 sancılarım başlamıştı belimde daha çok hissetmiştim altta baskı oluyordu sancı geldikçe dk tuttum 15 dk da birdi ve gece başladı sabah daha daha kısa süreyle olmaya başladı 10 dk değil ama 5 dk da değildi yani ortaso gibi hastanedeydim dk tutmamıştım 4cm açıklıkla yayılım yapıldı o gün 12 gibi akşam 17:50 de doğum yaptım suyumun gelmesini falan hayal etmiştim oysaki dizilerdeki gibi doğum sancıları falan 😁hiç biri olmadı 39+5 te doğdu bu arada
ebru2871 Nuraslanklc sizinki beklemiş canım benim doktorum her an doğurabilirsin dedi daha 2.500 kilosu
Nuraslanklc ebru2871 bende 37 haftalık başldı sancılarım doktor da o zaman öyle her an gelebilir dedi 39+5 te doğdu belli olmuyor yani